استند رول آپ مشکی

رول آپ مشکی

استند رول آپ مشکی به ابزاری گفته شده که جهت نمایش تصویر یا متن استفاده می شود. عموما استفاده اصلی از استند رول آپ در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ می باشد. زیرا به کمک این سازه می توان هرگونه تصویر و متن را در ابعاد بزرگ به نمایش گذاشت. امروزه استفاده از ابزار ها و وسایل گوناگون جهت تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته است؛ به گونه ای که استفاده از ابزار های جدید همچون استند رول آپ مشکی جایگزین ابزار های سنتی و قدیمی شده است. بهتر است بدانید استند رول آپ ها از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و می توان آن را به راحتی حمل و نقل نمود. هدف اصلی استفاده از رول آپ مشکی تبلیغات بوده که می توان از آن برای مشاغل گوناگون بهره گیری نمود. در این وسیله از یک پایه رول آپ مشکی استفاده شده که در قسمت داخلی آن چاپ  رول آپ نصب می گردد. همچنین سایز رول آپ مشکی در عرض 85 و ارتفاع 200 سانتی متر بوده که اندازه آن کاملا استاندارد می باشد. اما استند رول آپ مشکی در سایز‌های، 200×150، 200×120 و 160×60 نیز تولید می شود که انتخاب آن کاملا سلیقه ای خواهد بود.

 

مزایای استفاده از استند رول آپ مشکی

استفاده از استند رول آپ مشکی می تواند مزایای زیادی را برای کسب و کار و خدمات مختلف به ارمغان آورد. بنابراین برخی از مزایای استفاده از رول آپ عبارتند از:

  • تبلیغ کسب و کار و خدمات قابل ارائه
  • تبلیغ محصولات موجود در فروشگاه
  • نمایش تصاویر گوناگون در همایش ها
  • ارائه نکات و موارد بهداشتی در بیمارستان و درمانگاه ها

قیمت رول آپ مشکی

در حال حاضر قیمت رول آپ مشکی بر اساس فاکتور های گوناگونی از جمله ابعاد رول آپ تعیین می گردد. اما به طور میانگین قیمت عرضه رول آپ در محدوده 250 هزار تا 600 هزار تومان متغیر خواهد بود.

خرید استند رول آپ مشکی

با این تفاسیر اگر به دنبال تهیه یک رول آپ با کیفیت مناسب هستید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه رول آپ استند خواهد بود. بهتر است بدانید رول آپ استند یکی از فروشگاه های فعال در زمینه طراحی و عرضه انواع مختلف رول آپ می باشد. این فروشگاه برای طراحی محصولات خود از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند؛ این موضوع باعث افزایش کیفیت و دوام بیشتر محصولات آن شده است. بنابراین شما مخاطبان ارجمند می توانید جهت خرید استند رول آپ مشکی به وب سایت فروشگاه رول آپ استند مراجعه نمایید.

چاپ رول آپ مشکی

چاپ رول آپ مشکی با متریال پلایت + لمینت و بنر اکوسامنت و سولیت نیز با کیفیت تضمینی انجام می‌شود.

 

سایر محصولات